Let’s Vespa

זה הזמן לחזור לתנועה! בתקופה שבה הכללים משתנים והבטיחות והמרחק חשובים מתמיד, אין בן לוויה טוב יותר לנסיעה מאשר ווספה.

הקטנוע האהוב ביותר בעולם מחזיר את הסלוגן האייקוני שלו “Let’s Vespa” בדיוק 70 שנה לאחר השקתו לראשונה. באותה תקופה, אירופה החלה בשיקום שלאחר מלחמה ובשלבים הראשונים של הבום הכלכלי, ווספה ייצגה את החזרה לא רק של ניידות, אלא ביסודיות יותר, של חופש.

שבעה עשורים אחר כך, מה פירוש “Let’s Vespa” כיום? זוהי הקריאה לתבוע מחדש את החופש שלנו ואת היכולת שלנו להיות מסוגלים לנוע באופן עצמאי ובבטחה מוחלטת. זה אומר שכל אחד מאיתנו שולט במרחק שאנחנו שומרים, בוחר להימנע מתורים ולברוח מפקקים והמונים. ועם ווספה ניתן להשיג זאת, כתמיד, בסגנון ועם אלגנטיות והידור.

הקמפיין החדש, מאת BBH לונדון, מחזק את הקשר הפנימי של ווספה עם עולם האמנות, עם תרומות מארבעה שמות ידועים מתחום העיצוב הגרפי הבינלאומי. האמן האנגלי פול ת’רלבי, קוונטין מונז’ מצרפת, סבסטיאן קורי מארגנטינה והאיטלקי אגוסטינו יאקורצ’י, כל אחד מהם יצר את הפרשנות שלו לנושאים המציינים את ההתחברות מחדש בין בני אדם וכמה מהמעשים או הטקסים שהיה צורך לוותר עליהם בזמן הסגר.

דברים שנראים פשוטים לכאורה כמו ללכת לעבודה, לצאת מהעיר או להיפגש שוב עם חברים. הגרסה הראשונה של “Let’s Vespa” הושקה ב-1950 והציגה את יצירות האמנות של נינו פרנזי (הידוע גם כפרנציץ’), ולאחריו שמות מפוארים מעולם הפרסום, ביניהם ברנרד וילמו מצרפת והאיטלקי זמבלי.

המסר היה ברור: ווספה הייתה הדרך החדשה להסתובב. מהר וקל יותר מתחבורה ציבורית פחות יעילה של אותה תקופה ובמחיר סביר יותר ממכוניות.

“Let’s Vespa” סימל מהפכה לשונית, יצירת פועל משם של מותג והמשך השימוש בו בקמפיינים אגדיים כמו “Chi Vespa mangia le mele” [מי שווספת אוכל את התפוחים] ועשור מאוחר יותר “Giovane chi Vespa” [הצעירים שווספים].

לאורך השנים, המסרים הפרסומיים של ווספה המשיכו לשבור את התבנית, הפכו לחלק מהמרקם החברתי ונכנסו לשפה היומיומית, כאשר פוסטרים הפכו לעתים קרובות למזכרות ומזכרות של הרפתקאות אישיות ורגעים חשובים. מאז 1946, כאשר הקטנוע הראשון ראה אור יום, יוצרו מעל 18 מיליון ווספות, יוצרות תשוקה וקהילה יוצאות דופן בקרב צעירים ברחבי העולם. ווספה נעה בקלות בין כל המעמדות החברתיים, מובילה מהפכות בלבוש, מוזיקה וטעמי נוער ומלווה את רוכביה הצעירים ברגעים חשובים של שנות ההתבגרות שלהם. בזמנים קשים ובזמנים טובים, היא הפכה למותג המוביל בעולם כשמדובר בהתניידות והיא סמל נצחי לחופש.

צור קשר

תאמו ביקור באולמות התצוגה

תאמו נסיעת מבחן